Koło Naukowe Headline – kim jesteśmy i dokąd zmierzamy?

 


Aut. Kinga Dudziak



Nie każdy student zdaje sobie sprawę, że na naszej uczelni działają różnego rodzaju koła naukowe. Kilka dni temu do tego grona dołączyliśmy i my – Koło Naukowe Headline. Choć minęło niewiele czasu, zebrało się nas już ponad 30 osób, co sprawia, że jesteśmy najliczniejszą tego typu grupą na AIK. Z tej samej racji ciężko byłoby nam przedstawić wszystkich członków po kolei, bo gdybyśmy chcieli to zrobić, chyba siedzielibyśmy tutaj do nocy, a przecież nie o to chodzi. Ale spokojnie, o nic się nie martwcie, poznacie nas lepiej śledząc naszą działalność. Najważniejsze co musicie na ten moment o nas wiedzieć to to, że chcemy tworzyć, tworzyć i jeszcze raz tworzyć! 



Aut. Wiktor Deredas 



Wydaje się, że dobry nagłówek to klucz do sukcesu w pracy dziennikarza. My jednak obiecujemy Wam, że u nas dobre będą nie tylko nagłówki, ale również treść. Co więcej, głowy mamy pełne pomysłów, więc każdy znajdzie u nas coś dla siebie. Planujemy przygotowywać dla Was:

  • artykuły na tematy lifestylowe;
  • podcasty;
  • recenzje książek, filmów i seriali;
  • rekomendacje miejsc, które warto odwiedzić;
  • informacje o ciekawych wydarzeniach.


 

W naszej działalności zwracamy uwagę nie tylko na aspekty naukowe. Duży nacisk stawiamy na integrację i nawiązywanie nowych znajomości, co nie tylko ułatwi nam wspólną pracę, ale także sprawi, że będzie ona wielką przyjemnością i wspaniałą przygodą!




Aut. Alicja Rybak 



Na koniec zapraszamy Was do odwiedzenia naszych profili na Facebooku i Instagramie:


https://www.facebook.com/Ko%C5%82o-Naukowe-Headline-109533928239967

https://www.instagram.com/kolonaukoweheadline/


Nie chcemy za wiele zdradzać, ale być może w niedługim czasie znajdziecie nas również w innych miejscach w sieci… ;) 

Szczerze wierzymy, że z nami nie będziecie się nudzić!

                                                                                                                   

Alicja Rybak


 


Kim jestem i dlaczego jestem w KNH?

 

Jestem studentką drugiego roku dziennikarstwa i komunikacji społecznej. Moje studenckie obowiązki staram się łączyć z pracą i życiem towarzyskim, przez co mam niewiele wolnego czasu. Do KNH dołączyłam, żeby mieć go jeszcze mniej. Serio, po co się nudzić choć przez chwilę, skoro można w tym czasie robić coś fajnego, co pomoże się rozwinąć i przy okazji sprawi mi przyjemność? Udział w takim projekcie jest nie tylko dobrą okazją, by rozwijać swoje talenty i pokazywać je większemu gronu odbiorców niż dotychczas, ale także pozwala na zintegrowanie się ze społecznością uczelni, co z wiadomych (pandemicznych) względów, było ostatnimi czasy utrudnione.


Alicja Rybak

 

Jestem na drugim roku dziennikarstwa, do tej pory nie czułam do końca, że korzystam z tego czasu studiów tak jakbym mogła. Uwielbiam pisać, ale jestem też ciekawa pracy przed kamerą lub mikrofonem. Dlatego właśnie dołączyłam do Headline. Myślę, że teraz najważniejsze jest zdobywanie doświadczenia i robienie tego co sprawia radość. Nasze koło to świetna okazja do tego, żeby robiąc to co się lubi, rozwijać się dziennikarsko. Przy okazji wyjścia ze znajomymi do klimatycznej kawiarni, można napisać o niej tekst na bloga. Mam wiele pomysłów i mam nadzieję, że wiele z nich zrealizuję dzięki naszemu kołu. 


Jolanta Patyrak

 

Cześć! Jestem Filip i studiuję Dziennikarstwo i komunikację społeczną na drugim roku. Prywatnie interesuję się starożytnością, grami wideo, a także Formułą 1. Do Koła Naukowego Headline dołączyłem, ponieważ chcę nawiązać nowe znajomości, ale także podszkolić swój warsztat dziennikarski i zdobyć nowe doświadczenie. Choć Headline funkcjonuje krótko, to od początku intensywnie rozwijamy nasze Koło. Już teraz planujemy różne projekty, w których każdy będzie mógł wykorzystać swoje talenty oraz umiejętności. Będzie się działo! Gorąco zapraszam do naszego grona, gdyż na bieżąco dołączają nowi członkowie.


Filip Górka






Komentarze

  1. Dziennikarstwo to naprawdę super kierunek ale pewnie nie dla każdego. Do bycia dziennikarzem trzeba mieć to coś na pewno. A jeśli mowa o przyszłościowych kierunkach to zerknijcie na https://wseiz.pl/uczelnia/wydzial-inzynierii-i-zarzadzania/zdrowie-publiczne-i-stopnia/. Zdrowie publiczne jest na pewno jednym z takich kierunków po którym obecnie nie będzie problemu ze znalezieniem pracy.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

#6 Poradnik Pierwszaka - studencki Savoir-vivre

Bądź liderem dla samego siebie! Podsumowanie wspólnego czytania książki pt. „Heroiczne przywództwo"

Bezstronność i neutralność - fundamenty zaufania do mediatora