ZBUDUJ MOCNE "JA", warsztaty z kickboxingiem dla kobiet!





Studentko!

Jeśli chcesz:

  • poprawić pewność siebie, 
  • nauczyć się poszukiwania rozwiązań z sytuacjach konfrontacji, 
  • nauczyć się asertywności, 
  • przyjdź na warsztaty pracy z ciałem z wykorzystaniem technik stosowanych w kickboxingu!

"Zbuduj mocne "JA", 
warsztaty z kickboxingiem dla kobiet"




Pierwsze z 6 zajęć już 26 lutego! Zajęcia odbywać się będą co tydzień.

Szczególne zaproszenie dla studentek pedagogiki i pracy socjalnej! :)

Akademickie Biuro Karier AIK ZAPRASZA!



O TRENERZE:

MAGDALENA FRANKOWICZ:

„Moją pasją jest przekazywanie wiedzy i doświadczenia, które zdobyłam podczas mojej długiej sportowej przygody ze sportami i sztukami walki. Chciałabym zarazić wszystkich optymizmem, pozytywną energią i wiarą we własne siły. Trenując kick-boxing poprawisz refleks, koordynację ruchową, gibkość i siłę, a elementy samoobrony dodadzą Ci pewności siebie.
Posiadam pełne uprawnienia instruktora dyscypliny sportu (uprawnienia państwowe - zdobyte w Centrum Doskonalenia Kadr na AWF w Krakowie oraz w Polskim Związku Kickboxingu - PZkB) oraz stopień mistrzowski I dan. Prowadzę zajęcia zarówno z większymi grupami, jak i indywidualnie. Ćwiczenia są dostosowane do możliwości ćwiczących. 
Moje najważniejsze osiągnięcia sportowe: Polish Open Cup - full-contact - II miejsce - 2016Polish Open Cup - light-contact - I miejsce - Puchar Polski 2014  Mistrzostwa Polski Seniorów light-contact - III miejsce 2009”.


UKOŃCZONE KURSY, SZKOLENIA I SZKOŁY
  • Kurs instruktora dyscypliny sportu, Kick-boxing, Kraków, Zielona Góra, 2007 - 2007
  • Szkolenie: Zdrowy Kręgosłup, Kraków, 2017 - 2017
  • Kurs doszkoleniowy muaythai, Zielona Góra, 2007 - 2007
  • Szkolenie: Aktywny senior, Kraków, 2018 - 2018





Komentarze

  1. Z doświadczenia wiem, że kobiety korzystają z wielu różnych zajęć i nie zawsze są to zajęcia sportowe, a też różne warsztaty. Kobiety lubią się motywować i korzystać z różnego rodzaju porad, dlatego też bezpośrednio odsyłam na stronę https://kobietadoskonala.pl/ . Tam w formie wymiany różnych opinii i zdań można skorzystać z wielu ważnych i cennych porad, które później w życiu można wykorzystać.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

#6 Poradnik Pierwszaka - studencki Savoir-vivre

Bądź liderem dla samego siebie! Podsumowanie wspólnego czytania książki pt. „Heroiczne przywództwo"

Bezstronność i neutralność - fundamenty zaufania do mediatora