Poznaj opinie uczestników i zgłoś się na płatny staż zawodowy w kolejnej edycji!

 


Program płatnych staży zawodowych realizowany jest w ramach projektu POWR.03.05.00-00-ZR10/18 Program wzmocnienia potencjału dydaktycznego Uczelni na rzecz rozwoju regionalnego. Pierwsza edycja trwała od 14 sierpnia do 31 października 2020, a liczba uczestników, która skorzystała z możliwości podniesienia kompetencji zawodowych to 48 studentów naszej Uczelni.

Pomimo pandemii, która była bardzo dużym utrudnieniem udało się z sukcesem zakończyć staże. Studenci odbyli je w takich miejscach jak np.: Stowarzyszenie Rodziców i Opiekunów Dzieci Niepełnosprawnych Dać Szansę z siedzibą w Wadowicach, Media Kraków, Szpital Specjalistyczny im. H. Klimontowicza w Gorlicach, Grupa Interia.pl, Stowarzyszenie Monar Poradnia Profilaktyki, Leczenia i Terapii Uzależnień w Krakowie, Specjalistyczna Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna Krakowski Ośrodek Terapii, HR Creator Sp. z o.o., Stowarzyszenie Kulturalne Media, Instytut Gość Media czy też w Gminnych i Miejskich Ośrodkach Pomocy Społecznej.

Staże były doskonałą okazją do wykorzystania wiedzy zdobytej na studiach w praktyce. Uczestnicy zdobyli cenne doświadczenie i mieli okazję poznać bliżej specyfikę swojej przyszłej pracy. Za wykonane zadania otrzymali wynagrodzenie finansowe. Dla części uczestników staż okazał się początkiem współpracy z firmą.

Poznaj opinie uczestników i zgłoś się w kolejnej edycji staży, która planowana jest już w styczniu.

Szczegóły dotyczące zgłoszeń opisane są tutaj: https://ignatianum.edu.pl/program-stazy


Opinie uczestników staży 

 „W czasie stażu miałam okazję sprawdzić w praktyce swoją wiedzę nabytą w trakcie studiów. Prócz tego udało mi się poznać wspaniałych ludzi, dzięki którym mogłam doświadczyć nowych sytuacji, poznać ciekawe historie, jak również pomóc im w ich codziennych problemach. Mój staż odbywałam wśród osób z niepełnosprawnościami, co pozwoliło mi na bezpośrednie dostrzeżenie nie tylko trudów, z jakimi borykają się w codzienności ale i radości, jakie odczuwają w wielu dziedzinach życia. Cieszę się, że mogłam skorzystać z możliwości pracy, w której miałam sposobność nabycia doświadczeń.” 

Patrycja

 

Staż ABK realizowany z funduszy UE w SPPP "KOT" to był bardzo wartościowy czas. Spotkania
z terapeutami różnych nurtów, ale także uczestnictwo w programach terapeutycznych, wywiadach diagnostycznych z rodzinami stanowiły bardzo bogate źródło wiedzy praktycznej i teoretycznej. Doświadczenie to sprawia, że wiem już dokładniej o co pytać, co będzie potrzebne na drodze kariery
w pracy psychologa. Dodatkowo praktyka ta utwierdziła mnie jeszcze bardziej w przekonaniu iż chcę pracować w takim zawodzie, oraz że praca ta mimo nie łatwych sytuacji, niesie w sobie nadzieję poprawy sytuacji rodzin, a co za tym idzie społeczeństwa.”

Wiktoria

 

Uważam, że udział w stażu przyniósł mi wiele korzyści. Dzięki niemu mogłam zobaczyć jak wygląda praca w biurze, co ma bardzo duże znaczenie dla mojego przyszłego zawodu. Cieszę się, że mogłam zdobyć doświadczenie i zobaczyć jak wygląda obieg dokumentów w firmie czy jak wygląda prowadzenie różnych projektów.”

Adrianna

Komentarze

  1. Ja jakiś czas temu próbowałam obliczyć staż pracy ale jest to zdecydowanie trudniejsze niż sądziłam.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

#6 Poradnik Pierwszaka - studencki Savoir-vivre

Bądź liderem dla samego siebie! Podsumowanie wspólnego czytania książki pt. „Heroiczne przywództwo"

Bezstronność i neutralność - fundamenty zaufania do mediatora