RETORYKA STOSOWANA I PUBLIC RELATIONS - Studia Podyplomowe na Akademii Ignatianum
Adresaci studiów: Studia adresowane są do absolwentów studiów wyższych zawodowych lub magisterskich.
Czas trwania: 3 semestry
Rozpoczęcie: październik 2014
Rekrutacja: wrzesień 2014
Cel studiów:
Studia mają na celu przygotowanie słuchaczy do pracy w działach PR. Studia połączone są z retoryką, którą dostarcza niezbędnych technik logicznego myślenia i uczy krytycznej sztuki dyskutowania, przekonywania, zbijania argumentów. Ma za zadanie kształtować większą kulturę logiczną słuchaczy.
Podczas studium słuchacze poznają:
Podczas studium słuchacze poznają:
- mechanizmy i narzędzia budowania pozytywnego wizerunku,
- zasady kontaktu z mediami,
- podstawy komunikacji społecznej,
- sposoby współpracy biznesowej w branży PR.
Profil Absolwenta:
Absolwent studiów zdobędzie niezbędne kompetencje do podjęcia i ulepszenia wykonywanej pracy w dziale PR w firmie lub instytucji życia publicznego.
Studia skierowane są do biznesmenów, menedżerów, pracowników instytucji państwowych i społecznych, organizacji samorządowych oraz tych wszystkich, którzy chcą poprawić swój wizerunek w miejscu pracy lub w kontaktach interpersonalnych.
Studia przewidują także blok dla osób duchownych, w którym będą oni mogli podnieść swoje umiejętności w zakresie retoryki, kształtowania wizerunku instytucji kościelnych (parafii, organizacji pozarządowych) oraz zapoznania się z funkcjonowaniem nowoczesnych mediów w kraju i za granicą.
Umiejętności zdobyte w trakcie studiów:
Studia skierowane są do biznesmenów, menedżerów, pracowników instytucji państwowych i społecznych, organizacji samorządowych oraz tych wszystkich, którzy chcą poprawić swój wizerunek w miejscu pracy lub w kontaktach interpersonalnych.
Studia przewidują także blok dla osób duchownych, w którym będą oni mogli podnieść swoje umiejętności w zakresie retoryki, kształtowania wizerunku instytucji kościelnych (parafii, organizacji pozarządowych) oraz zapoznania się z funkcjonowaniem nowoczesnych mediów w kraju i za granicą.
Umiejętności zdobyte w trakcie studiów:
- świadomego kształtowania wizerunku
- skutecznego przekonywania
- rozpoznawanie i unikanie manipulacji
- przygotowanie wypowiedzi o charakterze PR
- mówienia i pisania zgodnego z regułami kultury języka
- publicznego wygłaszania i prezentowania treści
- znajomość zasad negocjacji
- rozwiązywania sytuacji kryzysowych w PR
- odpowiedzialności etycznej za przekazywane treści
Komentarze
Prześlij komentarz